Ana səhifə Toplum |
Təhsil Nazirliyinin "Qaynar xətt" xidmətinə gələn zənglərin sayı ötən illərlə müqayisədə 2-9 dəfə artıb.
Nazirlikdən Axar.az-a verilən məlumata görə, nazirliyin Telefon Məlumat Mərkəzinə ("Qaynar xətt" xidmətinə) 7427 zəng (2013-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 9 dəfə çox, 2014-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 2 dəfə çox) və Kommutator xidmətinə 3300-ə yaxın zəng daxil olub. Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində isə 4279 vətəndaşa xidmət göstərilib.
Daxil olan müraciətlərdə daha çox təhsil sənədlərinin (diplomların) tanınması, ümumtəhsil məktəblərinin I siniflərinə qəbul, ümumtəhsil müəssisələrində şagirdlərin yerdəyişməsi, tələbələrin ali təhsil müəssisələrinə bərpası və köçürülməsi, müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı məsələlər əksini tapıb.
Tarix
2015.05.04 / 12:55
|
Müəllif
Nigar İxtiyarqızı
|